
ماههای حرام شروع شدند، حواسمون هست که مرام خدا توی این ماهها با ما چطوریه؟ و مرام ما با دیگران باید چطوری باشه؟ در گوشی بگم؛ توی ماههای حرام، خدا با دشمنهاش هم با قاعده سِلم و صلح برخورد میکنه! ما چطور؟ پ.ن: چقدر اینجا سوت و کور شده،xa0صدا میپیچه! ...
ادامه مطلب