خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا...

متن مرتبط با «مرام» در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... نوشته شده است

مرام تو چطوره؟

  • نیلوبلاگ

    ماههای حرام شروع شدند، حواسمون هست که مرام خدا توی این ماهها با ما چطوریه؟ و مرام ما با دیگران باید چطوری باشه؟ در گوشی بگم؛ توی ماههای حرام، خدا با دشمنهاش هم با قاعده سِلم و صلح برخورد میکنه! ما چطور؟ پ.ن: چقدر اینجا سوت و کور شده،xa0صدا میپیچه! ...

    ادامه مطلب