مدتیه خیلی با این «خودم» بیگانهام.
ازش میترسم.
انگار روحم دچار یبوست شده :/
+ بچهها، من دیگه قدرت مقابله ندارم. تموم شدم.
|۲ تیر ۱۴۰۳ _ ساعت ۲ و ۱۴ دقیقه نیمهشب|
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8