خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا...

متن مرتبط با «نیست» در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... نوشته شده است

چیزی به گردنت نیست!

  • نیلوبلاگ

    بعد از شیش ماه زندانی، دو روز آزادی نصیبم شد... دیروز رفتم دفتر مرجعم، بعد از یه محاسبهٔ سرانگشتی، فرمودند خمسی به گردنت نیست! با دهن باز نگاهش کردم و با کاردک خودم رو جمع کردم اومدم بیرون. هعی... دلم گرفت. آدم باید اینقدر درآمد داشته باشه که خمسش میلیاردی بشه : ) جذابه نه؟ اللّهم ارزقنا. بعدش هم نشستم توی حرم سیدالکریم و یک ساعت طول کشید تا کل کفارهای به گردنم بود رو حساب کتاب کردم. بخشیش رو  پرداختم و اندکی از ذمّهام خلوت شد. ولی هنوز از فکر ماجرای خمس بیرون نمیام... همش میگم خدا من رو لا...

    ادامه مطلب
  • دلم تنگ کسی باشد که نیست.

  • نیلوبلاگ

    نمیدونم چند سالته ولی این حس معمولا در 17 سالگی شروع میشه تا برسه به بالابالاهادو راه داری، یا سرکوب کنی یا دوس پسر پیدا کنی، سرکوب یه روانی افسردت میکنه و دوس پسر شکست عشقی و جگر سوزت میکنه... دیدی گفتم انبه بهتره.. ساندیس هلو هم خوبه بخوانید...

    ادامه مطلب