دلم تنگ کسی باشد که نیست.

خرید بک لینک

نمیدونم چند سالته ولی این حس معمولا در 17 سالگی شروع میشه تا برسه به بالابالاها

دو راه داری، یا سرکوب کنی یا دوس پسر پیدا کنی، سرکوب یه روانی افسردت میکنه و دوس پسر شکست عشقی و جگر سوزت میکنه... دیدی گفتم انبه بهتره.. ساندیس هلو هم خوبه

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 20:17

صفحه بندی