چقدر دلم تنگ شده برای اینجا...
چقدر به ناشناس بودن توی اینجا نیاز دارم...
و چقدر بعد رفتن صهبا تنها شدم.
ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40