ماههای حرام شروع شدند،
حواسمون هست که مرام خدا توی این ماهها با ما چطوریه؟ و مرام ما با دیگران باید چطوری باشه؟
در گوشی بگم؛
توی ماههای حرام، خدا با دشمنهاش هم با قاعده سِلم و صلح برخورد میکنه!
ما چطور؟
پ.ن: چقدر اینجا سوت و کور شده، صدا میپیچه!
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111