مرام تو چطوره؟

خرید بک لینک

ماههای حرام شروع شدند،

حواسمون هست که مرام خدا توی این ماهها با ما چطوریه؟ و مرام ما با دیگران باید چطوری باشه؟

در گوشی بگم؛

توی ماههای حرام، خدا با دشمنهاش هم با قاعده سِلم و صلح برخورد میکنه!

ما چطور؟

پ.ن: چقدر اینجا سوت و کور شده، صدا میپیچه!

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

صفحه بندی