اینقدر نیومدم اینجا که کلا یادم رفته بود چی به چیه!
سلام :)
دلم برای سکوت اینجا تنگ شده بود؛ همونطور که برای جواد!
اینجا با همه جا فرق داره... انگار هرکسی سرش توی ورق خودشه و فقط داره مینویسه!
+ هنوزم از اینکه نمیشه اینجا نیم فاصله تایپ کرد دلگیرم.
+ راستی خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ چه خبر؟
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136