سلام مومن. جزاکم الله خیرا
ایام بر شما تسلیت باد
عزاداری هاتون قبول
عرض کنم که قراره چیکار کنید که زمان می خواهید؟
باید یه سر برید قطب...اونجا 6 ماه روزه(لبخند)
عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94