وقتی عصبی میشم، یه نقطههایی از وجودم درد میگیرن یا دچار تیک میشن که تا پیش از این حتی نمیدونستم وجود دارن. خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......
ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت: 9:36