آخه کی از شنیدن اسم خودش عصبانی میشه؟؟؟؟؟!

خرید بک لینک

مسخره نیست وجداناً؟ که از شنیدن اسمم وقتی صدام می کنند، عصبی میشم!؟

چهار روز ازش گذشته و من در ورودی کوچه اول موندم!

ماه مبارک رجب رو میگم...

-----------------•●

پ.ن: دعایی باید.

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: دوشنبه 5 فروردين 1398 ساعت: 4:17

صفحه بندی