مسخره نیست وجداناً؟ که از شنیدن اسمم وقتی صدام می کنند، عصبی میشم!؟
چهار روز ازش گذشته و من در ورودی کوچه اول موندم!
ماه مبارک رجب رو میگم...
-----------------•●
پ.ن: دعایی باید.
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129