منم کل مغزمو میریزم رو کاغذ یا تو بلاگ... وقتی هم منویسم بدونه نیم فاصل و اسول است.
اسلن محمع کع ما چتوری مینویصیم؟ اسلن مهمع که کسی بخونش؟
من برا خودم مینویسم.. بگذر از جهان و به دنیای درون خودت برگرد.
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84