از این خــیــلی خوشحالم که دارم منتهای زورم رو میزنم تا توی گرفتن تصمیمات و حتی (حتی حتی) ادامه دادن تصمیمات پیشین، به کسی آویزون نباشم و در مقابل هم سعی میکنم که آویزون بودن کسی بِهِم، بیتاثیر یا. کمتأثیر باشه. ☺️✌️
|شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱_ ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه شب|
+ ۴۴امین ۲۲ بهمن رو تبریک میگم : ) همینه که هست.
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87