بیتیتر!

خرید بک لینک

امروز خیلی خستهام...

دلم یه خواب عمیقِ طولانیِ بدون خوابدیدن میخواد... میفهمی؟ بدون خوابدیدن!

من حتی از سر و صدا و هیاهوی داخل خوابهام هم خستهام.

ضمناً سنگم اومده پایین. دیگه دعا کنید زودتر دفع بشه. خسته شدم از دستش.

خبر خوب اینکه فقط دو هفته مونده : )

و خبر بد اینکه فقط دو هفته مونده : (

یعنی هم خوشحالم و هم ناراحت... خوشحال از اینکه استراحت میکنم بعد از چند ماه دوندگی و ناراحتم که دیگه قندعسلهام رو نمیبینم...

 ای بابا... بیخیال دنیا همینه.

روز معلم، محمدم زنگ زد : ) نوآموز سال ۹۸، امسال کلاس سومه... هنوز هم بامعرفته. خدا حفظش کنه.  الهی عاقبت بخیری نصیبت تکتکشون.

|۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲_ ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه شب|

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: جمعه 9 تير 1402 ساعت: 11:34

صفحه بندی